(0 item) - € 0,00

U hebt niets in uw winkelwagen.

 
 

Veel gestelde vragen

Wanneer zijn de verzendkosten gratis?f
De verzendkosten zijn gratis vanaf een besteding van 32,-. voor NL en BE
Wat zijn de verzendkosten als ik minder dan 32,- besteed?
Dan bedragen de verzendkosten naar nederland en belgie €2,95 inclusief b.t.w. voor NL en BE. 
Hoe werken retouren en hoeveel bedenktijd heb ik?
Vanaf de dag van het ontvangst van uw product(en) heeft u 40 dagen bedenktijd en mag u zonder opgave van reden van de aankoop afzien en het product retourneren naar Copernicusstraat 13f 6003 DE Weert nbsp;

Je kan binnen 40 dagen aangeven dat je wilt herroepen (dan breng je ons schriftelijk op de hoogte van het feit dat je wilt retourneren). Na herroeping heb je nog 14 dagen de tijd om een product terug te sturen. Voor volledige terugbetaling is wel van belang dat jij zorgt dat je product onbeschadigd en ongebruikt in de (indien redelijkerwijs mogelijk) originele verpakking zit. 

U krijgt uw gehele aankoopbedrag inclusief verzendkosten zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terug (wij mogen wel wachten met betalen totdat wij de goederen terug hebben gekregen of totdat jij hebt aangetoond dat de goederen zijn verzonden, naar gelang welk tijdstip eerst valt). U krijgt het gehele bedrag terug wat u betaald heeft, u betaalt wel zelf de kosten voor het retour zenden van de producten. U kunt ook op eigen initiatief (op eigen kosten) iets terugzenden. Indien u meer doet dan kijken of u het product wilt houden en er daardoor schade ontstaat aan het product, dan bent u aansprakelijkheid voor de waardevermindering. U mag de producten beoordelen zoals u dat in de winkel ook zou doen. 

Om het proces zo soepel en snel mogelijk te laten verlopen verzoeken wij u dit retourformulier te mailen naar [email protected]. U mag ook zonder melding het pakket retour sturen, echter moet u dan wel een verklaring meesturen (wij adviseren dit formulier voor een soepele afhandeling , je mag ook een eigen herroepingsformulier gebruiken. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd.

Brievenbuspost
Bestel je één of meerdere producten die in één pakketje door een brievenbus passen dan gebruiken we deze verzendmethode. Deze verzendmethode is goedkoper en dankzij dit voordeel hebben wij veel producten voor onze klanten in prijs kunnen verlagen. Je kunt bij de track en trace zien of het bij jouw bestelling om een brievenbuspakje gaat.  Hierdoor hoef je dus ook niet thuis te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen. Via het trackingnummer kun je de status van jouw bestelling in de gaten houden.

Wat zijn de voorwaarden en garanties?
Wij hanteren algemene voorwaarden, welke u op deze pagina kunt vinden. Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing, wat wil zeggen dat een product moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wanneer er geen sprake is van stoot, water of bruikschade kun je gebruik maken van onze garantieregeling. Neem contact met ons op wanneer je gebruik wilt maken van onze garantieregeling. Wij geven dan aan van welke opties je gebruik kunt maken, herstel, vervanging of creditering. In geval van herstel kun je het product in overleg met ons naar ons of naar de fabriek sturen, waar geprobeerd wordt het product te herstellen. Wanneer het product niet hersteld kan worden dan kiezen wij of wij het product crediteren of vervangen, uiteraard nemen wij jouw voorkeur mee in de beslissing. Wanneer een product naar reparatie of vervanging nog niet naar behoren is, dan mag het nogmaals verstuurd worden en mag na controle of er geen sprake is van stoot, water of bruikschade de aankoop worden ontbonden.  Wij dragen de verantwoordelijkheid voor het leveren van een goed product. Wij zorgen voor herstel en of vervanging en mits er geen oplossing mogelijk is dan restitueren wij. De eerste 6 maanden na aankoop geld een omgekeerde bewijslast en moeten wij bewijzen dat een probleem te wijten is aan de consument en mits dit niet het geval is dan zijn wi als verkoper verantwoordelijk.. Wanneer wij een actie hebben met een laagste prijs garantie dan geld dit tot 24 uur na aankoop van uw product. Het verschil wordt dan op uw aangeven gecrediteerd. 
Hoe dien ik een klacht in?
Mocht er onverhoopt iets mis gaan log dan eerst in met uw klant account, mits u deze heeft via deze link. Daarna kunt u hier uw klacht indienen: Klik hier! Wij proberen zo snel mogelijk te reageren en reageren inhoudelijk binnen 14 dagen. Mochten wij er onverhoopt niet samen uitkomen dan kunt u zich ook richten tot www.sgc.nl Ook kan het geschil worden gemeld bij het Europese online geschillenplatform via https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Zijn de prijzen op de site inclusief b.t.w.?
Wij zijn zo duidelijk mogelijk over de prijs en houden ons aan de voorschriften en tonen alle genoemde prijzen inclusief b.t.w.
Welk opzegtermijn geld bij abonnementen?
Bij abonnementen wordt een opzegtermijn van 30 dagen gehanteerd voor aflopen van het abonnement. Anders wordt het abonnement omgezet naar een abonnement voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van 30 dagen.
Wij berekenen enkel onze kosten door en deze bedragen €6ct per minuut. klik hier voor meer informatie over abonnementen
Wat zijn de kosten voor de betaalmethoden en voor achteraf betalen?
De gehanteerde betaalmethoden zijn iDEAL, Bancontant/Mister Cash, (handmatige) Overboeking vooraf, Achteraf Betalen (tot € 150),  Er worden alleen extra kosten in rekening gebracht voor betalingen via Paypal (€ 2,-) en Achteraf Betaling (€ 1,99 tot €100 en 2,99 tot €150,-). In geval van achteraf betalen ontvangt u de factuur van en mag u betalen wanneer het u het beste uitkomt, binnen de 14 dagen.  Klik hier voor meer informatie over de betaalmethoden
Hoe gaat het bestelproces in zijn werk?
U zoekt via de site de producten die u graag wilt bestellen en plaatst deze in de winkelmand. In de winkelmand kunt u telkens kiezen of u verder wilt winkelen of af wilt rekenen. U kunt eventueel via het symbool rechtsboven ook naar de afrekenpagina. U kunt mocht u dat wensen via toon uw mandje of via het symbool rechtsboven producten uit u bestelling halen. Op de afrekenpagina wordt een compleet overzicht getoond van alle producten die u wilt bestellen (inclusief b.t.w.) en een overzicht van de eventuele verzendkosten. Wanneer u al klant bent kunt u via een link inloggen, wanneer dit nog niet het geval is moet u alle gegevens op deze pagina invullen. Nadat u alle gegevens heeft ingevuld moet u akkoord geven op de algemene voorwaarden en aangeven dat u alle gegvens heeft gecontroleerd, waarna u uw bestelling kunt plaatsen. Nadat uw bestelling geplaatst is gaan wij uw order binnen 1-5 werkdagen uitleveren afhankelijk van de voorraad en het land waarin u woont. Mocht de levering langer lijken te duren dan verwacht, dan nemen wij contact met u op om te kijken naar een oplossing. Uw bestelling wordt via PostNL of door ons bezorgd. Mocht u niet thuis zijn dan leveren wij het pakket af bij een van uw buren. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u een mailtje sturen naar service(apenstaart)topdierenshop.nl of klik hier voor meer informatie over 'hoe te bestellen'
Is een spoedlevering mogelijk. want ik heb bijvoorbeeld geen voer meer in huis?
Mits u erg veel haast heeft met uw bestelling omdat u bijvoorbeeld geen voer meer in huis heeft, dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen via email of telefoon. Vermeld altijd bij een bestelling dat het om spoed gaat, wij doen dan ons uiterste best om uw probleem met prioriteit op te lossen. 
Wat zijn de openingstijden?
Ma-VR 10:00-19:00 Za 10:00-15:00 +31 (0)492 70 02 06
1