(0 item) - € 0,00

U hebt niets in uw winkelwagen.

 
 

Schade

Is de zending die je gekregen hebt beschadigd?
Geen zorgen, want wij komen sowieso met een passende oplossing!
Ook gaan wij melding maken bij PostNL van de beschadigde levering en een klacht voor je indienen.
Voor verzending controleren wij alle producten, dus de schade is hoogstwaarschijnlijk tijdens het transport ontstaan.

1. Maak foto's:
     - Maak een foto van de buitenkant van het pakket, waarbij het PostNL verzendlabel zichtbaar is.
     - Maak een foto van het product in het pakket, waarbij zowel de schade als het pakket zichtbaar is. 

2.  Stuur ons een mail met:
     
- De foto's die je gemaakt hebt van de schade en het pakket.
     - of je het product wil omruilen voor een nieuw exemplaar of het ondanks de schade wil houden (met een passende compensatie).
     klik hier om ons direct te mailen 

Wij streven ernaar op werkdagen binnen 24 uur een reactie te geven op je mail en het voor je op te lossen.
Mocht je haast hebben bij een omruiling, neem dan direct na het versturen van de mail telefonisch contact met ons op.
Wij zijn op maandag t/m vrijdag van 10:00-21:00 te bereiken op: +31(0)492 70 02 06

1